Foton från utställningen i Vemdalen 2022

17/11/2022 08:12

Hej och tack för en supertrevlig dag! Som många märkte var jag på plats i Vemdalen och fotade hela dagen. Då jag har fått flera frågor om vart det går att nå mig samt köpa bilder av mig tänkte jag berätta lite om det nu. För att få möjligheten att se och köpa bilder måste ni följa dennna länk: https://tanyatuovilaphotography.pixieset.com/ssfhundutstllningvemdalen/

Bilderna kostar 50kr/st eller 5st för 200kr. Alla bilder som läggs ut kommer vara oredigerade, men vid köp kommer en lättare redigering att göras. Önskas specifika redigeringar (svartvitt, ta bort koppel/halsband etc) tillkommer en avgift på 30kr/bild. För att välja den eller de bilder du vill ha behöver du enbart föra muspekaren över den bilden och trycka på det lilla hjärtat som dyker upp. Har ni några frågor når ni mig snabbast via messenger, annars går det även bra att mejla (tanyatuovila@hotmail.com). 

Tusen tack och jag hoppas att få höra av er! Mvh Tanya Tuovila